Cum sa dai o Muie Gratis :))

Cum o fi sa sugi pula pentru un server de counter strike ???

Episodul 1 . Elodia sugatoare 

Sa incepem cu începutul …. Sfaturi utile ptr o mue :)  gratis

 Cum se procedeaza :

  1.  Va faceti un server de counter strike 1.6 non-steam
  2.  Sa fie populat cat de cat cu copii idioti .
  3. Aruncati un zvon ca serverul dvs cauta Moderator cu experienta la supt/administrarea lui  
  4. Asteptati ;) o sa va contacteze domnisoara de mai jos si o sa va propuna sa o puneti pe ea Moderator . îi spuneti simplu si direct cum doreste sa stea in ghenunchi sau in picioare , acum depinde de buna ei dispozitie
  5.  Daca doriti o puteti “da” si altora care au un server de counter strike .. EA nu refuza … sa fie “Moderator” al copiilor idioti care vor face tot ce zice domnisoara sugatoare “Moderatoare”

 Cea care o suge se numeste oana …. va las si o poza de a ei poate o cunoasteti si aveti un server de CS sau aveti de gand sa va faceti unu numai ca sa dati si voi o muie pe “moca”  :)

muista

contact : id mess -    oana_t2004

  - telefon – 0724403616

  – localitate -    Bucuresti

Nu deranjati in timpul zilei , doar noaptea

O sa povestesc cum a supt 2 Moderatoare _)_ dar aceasta poveste continua maine in episodul 2 cu Elodia sugatoarea de  ………

                                                     Bafta la agatat tarfa ;)

86 Răspunsuri to “Cum sa dai o Muie Gratis :))”

  1. date in morti tai de muista … te mai dai si fata cuminte dar defapt esti o muista penala care o suge pe unde apuca

  2. Deci vrem tot!. care-ai facut asta… vrem toate episoadele :)) cap-coada=)).

  3. Sunteti bolnavi

  4. devil esti cea mai proasta cunostiinta a mea … ai spus “copii idiotzi” asa ceva poate face numai un copi idiot…mie rusine sa stiu ca ai o varsta si faci asa ceva…in rest numai bine….

  5. cred ca esti nebun … nu am facut eu blogul asta ..asa ca stai relax nebunule …
    daca il faceam eu fi sigur ca nu scriam atat … scriam mai mult :)
    este problema ei
    asta l-am primit si eu mass
    dar daca cauti pe google o sa il gasesti si singur

    hai cu episodul 2 .. sunt curios ce a mai supt fetitza

  6. :| Jenant rau . Sincer sa fiu , fara cap omul care a facut asa ceva . Nesimtire pe fata

  7. Nush daca merita cineva chestia asta… dar la mine exita un mare DAR. in fine. Next.

  8. Guerrila date in zlbz sa te bata daca nu iti convine ceva cauta-ma la oua =)))

  9. N`am facut pana acum servere de cs, dar daca sta treaba asa … o sa fac si eu vreo 5 sa le dau in grije de pizde proaste ca asta =)) Oare daca o faci sugatoare… pardon moderatoare pe mai multe servere… suge pwla de mai multe ori? =))))) have fun biciz :X

  10. B3sT RaZaN Spune:

    toate PANARAMELE DUPA EVOLVA posteaza aici :)) spartilor

  11. Nu e normal ala care a facut asta.

  12. bine i-a facut ala care i-a facut … frate daca ai un id ceva sau un mail unde iti pot trimite “material” nu ezita sa il lasi …. multa lumea vrea sa te ajute … uite eu chiar dau mass de cand am aflat de blogul asta despre tarfe si idioti :)

    bafta in continuare si baga mare
    asteptam in continuare episodul 2 … scrie-l mai repede nu ne tine in suspans

    (proba , se vede gravatarul meu aici la tine ca pe cocalari se vede)

  13. Unii sunt gelosi ca nu au ajuns si ei sa dea o muie, frate toate lumea face ce stie cu gura sau sunteti gelosi ca nu sunteti si voi mediatizati ? :) lasati fata in pace ;) parerea mea !!! Daca o sa va gasiti mamicile si ele moderatoare prin casa ?? asta o sa credeti ca sunt niste muiste :)) FucK tHe bitch mother :) .. ok vad ca numai copii pubertini care nu au ce face pe un P.C, parerea mea este sa va fut in gura de ratati prajiti de sloboz….

    P.S – 4 moderator of this BLOG Daca esti si tu moderator inseamna ca esti si tu muisti :))))))))))))))))))))))))

  14. anonimus faci parte din categoria tarfelor sau al idiotilor ?
    dEviL merci .. voi pune un mail drept contact unde cei care viziteaza blogul meu imi pot trimite material :)
    Scotianu tu esti normal ?
    B3sT RaZaN deci recunosti ca ea este o panarama ?
    Razvi daca nu faci fatza la mai multe “servere” adu si niste prieteni ca nu refuza
    Ingham nesimtita este ea pentru ca o suge de la cine apuca :)
    Guerrila cu cine te certi ma ?
    pishta vrei sa spui SUNT bolnav :)
    IHAAA lasa-ma sa ma documentez si i sa aflati si voi continuarea

  15. pare dragutza fata, dar daca a facut asa ceva inseamna ca nu are creier prea mare. dar mai exista si varianta in care autorul care a postat acest articol sa fi incercat sa`si faca vrajeala cu ea si fata sa`l fi refuzat, si atunci a inventat o poveste ca sa “se razbune”. cert este ca nu se poate sti adevarul asa ca nu va mai dati in vant dupa povesti din astea scrise pe net, exista sanse 99% sa fie fictiuni.

  16. eu am facut asta ,care e problema ?
    cred ca esti un lingau de al ei care stie toata povestea dar inca iti mai suge pula si nu vrei sa recunosti ca este adevarat; nu m-am dat la ea , nu ma razbun pe ea , nu sunt inventii
    cine stie cunoaste

    si nu o cunosc “face 2 face” si nici nu vreau , dar sunt multi care stiu despre ce vorbesc aici ca doar ei imi spun/trimit totul :) si dupa ea vor mai urma niste tarfe si niste lingai,idioti ; sau te numeri printre ei si nu vrei sa se ajunga si la tine de aceea zici ceea ce zici tu
    bafta si dute de unde ai venit :)

  17. waaaa :)) eu o am in lista de 1 an si habar nam avut :)) dati-va draq ….deci femeia chiar asa panarama ? :) stiu ca lucra ca bartmanita …cred ca tot …cu suptu :) ;;) !!!

  18. Cel care ai facut asta , tu poti fi sigur ca esti un copil idiot probabil si plin de cosuri sau chiar acnee acuta.Tot ce se scrie aici despre fata asta este pura inventie nu are nici macar 1 samanta de adevar.Eu cu oana aceasta fata despre care retardatul asta a scris toate tampeniile astea , avem 2 servere in grija si nici unul dintre noi nu a facut nimic spre exemplu oana nu a facut ce zice asta , iar eu nu am dat limbi nimanui. Este un joc frumos care se joaca in toata lumea iar eu si oana vrem sa se joace frumos pe servere si curat pentru ca de cs putem spune ca suntem dependenti .In incheiere tin sa te anunt ca daca voi pune mana pe tine vreodata iti promit ca te nenorocesc cu bataia si iti rup si mainile alea cu care ai facut acest blog!

  19. Ba… m-am plictisit sa tot citesc… si ma dor ochii…
    In plm daca mai scoti 2-3 episoade ma ia somnu citind rahaturi despre si cu rahati… in fine… spune si tu tot mai legat… eventual da si nume ca pana la urma asta vrem toti sa aflam de aici.ms

  20. anonimus daca tu zici ca ai facut asa iti zic yo de ce ai facut asta…ne faci lingai…nu sunt lingau nimanui…o cred ca tu ai fost vreun lingau de-al ei…ca sa iti dea si tie admin sau ceva de genu si cum ea nu da admine decat pe merit…din pacate cred ca ti la luat sau mai grav te-a banat pe toata evolva si pe forum…si ca sa te rasbuni ai facut asta…oricum lumea care o cunoaste stie ce fel de om e…tu esti doar un terminat “lingau” cm ai zis mai sus…problema e ca daca mai vrei sa mai lingi pe cineva poti veni la mine sa ma sugi…ca te lins nu am nevoie

  21. creier_de_melc Spune:

    ce ai ma ca este adevarat ce zice asta aia …
    oana defapt nu o face sa stie toata lumea
    o face decat cui trebuie , e desteapta
    cred ca o sa imi fac si eu un server ;) poate ,poate :)

  22. B3sT RaZaN Spune:

    uitel si pe ratonu de creier de melc :)))) chiar ca ai creieru cat 0.000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 dintro milionime de creier de melc :)) botule

  23. jiji ce faci frate nu mai scri nimik , vezi ca ti-am trimis de mult materialul despre kiki aia ..
    aia e pasarica aia mica care o “dadea” oana la “produs” pe la admini .. a dat-o pe la vreo 4-5 baieti .. oana its a PIMP :)
    fa-l public :) dale in pula mea de zdrentze

  24. ce e aici ba :)) toti dp evo …eu ce plm lipsesc ..:))hai si cu altele…:))

  25. toti o sustin pe oana cu pule =))

  26. lolex.. toata lumea scrie aki :D eo dc n-aj scrie ?!? :)) cn e .. zdreantsa aia devile ?!? :))))) daia’s 2 palme dupa ceafa !!!

  27. deci wai ! :|

    P.S. SALUT EVOLVA =))

  28. Vai de pula mea, ce de lume o sustine pe femeia MINUNE, sare-n pule si face spume =)) Sa sti ca o sa se puna lumea pe facut servere :) HF

  29. Cel care a facut asta este un cretin……………si daca mai posteaza cu nickul meu ……sa mi bag eu pwla in masa.

  30. creier_de_melc Spune:

    tu sa nu mai scri cu numele meu ca iti dau la muie :)
    date in morti mati de lingau penal

  31. Ba ce sa zic … corp de balena de bot bun de pula … luati-o coaie la loc pe evogames ca imi provoaca scarba !

  32. ce sa il bateti mah pe ala care a facut siteu … EU l-am facut bah hai astept :))

  33. p.i.m.p libe te stiam un peste calumea , ce pula mea e cu nasoala asta ca nici ceapa nu iar da la muie. stergei poza ca ma dezgusta tiganca asta. sper sa gasesti una care sa ii dam la muie fara punga pe fatza

  34. Am primit si eu…si NU!…nu dau mai departe…nu incurajez ideea cu toate ca un sambure de adevar exista.
    Ai face un bine sa inchizi acest “show” pana nu “i-o uda” unuia din evolva si iti taie putin creaca:D
    Bafta in continuare…si Pishta..cheile alea sunt la tine?.

  35. Bass nu mai cauta cheile , mai bine hai sa iesim la un “fotbal” ;))

  36. Salut, tuturor celor care ma stiti, cel care este responsabil pentru chestia asta ar face bine sa ma caute. EU personal cred ca esti bolnav psihic.. si cred ca ai facut o obsesie pentru aceasta fata.. pentru ca daca nu ai fii.. nu ti ar pasa ce face ea. iar u cel ce a facut acest blog… inseamna ca nu ai prin ce sa iesi in evidenta daca nu poti obtine servere de cstrike altfel decat le obtine ea.. si te rog frumos trimite mi si mie o mica dovada a presupuselor tale acuzatii. Salut la toti inca odata… sa auzim de bine.. si inca o data pentru cel care inca invata sa injure si sa mascareasca… fa bine si cere i scuze fetei ca sa nu ai probleme.

  37. Devil te rog ceva … Nu posta nimik despre kiki nu fii badaran si nesimtit cum stiu eu ca nu esti. stii foarte bine ca kiki nu are nici o legatura cu nimic din ceea ce se intampla aici . renunta la orice acuzatie impotriva ei !

  38. deci penal in fine e problema ei k e o tarfa dar chiar asa =)) de TARFA!!

  39. AAAAHA AAAHA AAHA AHA a… a… aaa…… AHAAH@H@H@HH@H@h@h@h@h@ tarfa nush daca e dar imi place blogu’ :X

  40. Cum ramane cu tot… “cap-coada” ? vorbeam serios ca vreau tot… nu ma intereseaza altele.. doar Oana =))

  41. Baaaaa e ok asa de unica folosintza botu tarfei asteia …. dar e cam obeza :( ii atarna tatele peste burta daca vrei sa o futi nu stii care e buricu care e pizda care-i burta carei tzatza :)))

    Ne cacam pe pieptu ei ma ?

    Cruel eu am facut mah siteu :))) fa-mi probleme !

  42. ce ai ba esti futut ? vezi tu ca este scris de mine ?
    este scris de unu jiji asa ca nu e facut de mine
    apropo i-am trimis material lu asta sa scrie mai departe dar nu stiu ce face
    luati-o ba voi pe arena si stergetiva la pula cu ea =))

  43. sa-mi astern pula in cacat si dupa aia sa mi-o plimb la ea in gura :))) ia ba obeza pe evolva la loc ca scufunda arena balena asta.

  44. ce se distreaza toti lakioii… bah, nu pot sa va doresc decat o moarte inceata, mai ceva ca “in curand`ul” debilului care a facut acest site. Sunteti de-a dreptul infecti … nici n-o cunoasteti dar va dati toti cu parerea … in pula mea ma mir cum de va rabda pamantul…

    p.s. am uitat sa va anunt, ofer recompensa pentru cine mi-l aduce batut si in ghips pe “pustiu” care a facut site-ul si care a avut ideea asta. Bonus 100 EUR.

  45. baaa eu l-am facut sa moara mamele voastre hai sa ne futem :))) eu va fut si voi stati la prindere !

    eu ofer triplu fata de cat ofera pishatu de mai sus cui incearca sa ma aduca batut la el =))

  46. si daca si reuseste sa ma duca la el batut ii ofer de 10 ori mai mult pishati mici ce sunteti :))) hai pupati-ma in pula si voi si obeza despre care se vb pe aici =))

    V-am pishat,

    Leibe

  47. Uite o pizda vorbitoare, sa fie leibe oare? culmea, chiar ea este… leibe… tu n-ai o maslina in stomac si vorbesti aiurea… copil obosit… de ce nu iti vezi de drumul tau… du-te-n viata mah baiatule

  48. draga calator =))) maslina e in ma-ta impreuna cu uleiu asa zis pishat, nu prea esti in masura sa imi zici unde sa ma duc, tu nefiind mai mult decat acea maslina =))) , esti un cacat care atarna la o obeza muista, poate ii facem fratiorul obezei in felii sa intre in pungi de 5 kile ? sau un cutit in cur sa se cace intr-o punga pentru tot restu vieti ? :))) un anus contra naturii asa ca tine hahahaha :)))))

    Hai ca v-am pishat iar …

    Cu o deosebita scarba,

    Leibe

  49. draga leibe se pare ca Dumnezeu ti-a facut un anus in loc de gura…te caci pe gura aia spurcata… iti scriu aceste cuvinte in speranta ca nu ti-a pus doua coaie in loc de ochi… eu zic sa iti vezi de viata ta si atat… cred ca asa ar fi cel mai bine pentru toata lumea… iti spun ce sa faci si unde sa te duci atunci cand vad ca esti ridicol, penal, infect, dobitoc… n-am timp sa te mai descriu. Cum poti tu vb despre obezi cand esti un slaninos infect, ridicol, penal… ai inteles ideea.
    daca tie iti place scandalul fii antena cum facem… eu iti trimit o duba albastra, cu geamuri fumurii, tu te urci in ea si incepi sa ii injuri pe baietii aia. Cred ca asa s-ar rezolva multe din problemele tale existentiale, mai draga … mai.

  50. Vai =))))

    Draga Pishat =)) ,

    Cu multa stima =)) si respectul care i se cuvine unui cacat dupa care inca nu s-a tras apa =)) , eu imi tai pula daca am mai multa grasime pe mine decat umflata aia !!! winstrolu si efedrina stiu de ce =))) cat despre tine pishetzel si duba ta =))))))) TRIMITEEEEEEEEEEEE TRIMITEEEEEEEEEEE sa dau si io o muie in grup la fraieri :))))))))

    Hai ca te-am pishat iar,

    Leibe :*:*:*

  51. Niste unii Spune:

    Ce sa zic …ce mil suje ce mil stoarce ….calator poti sa tio iei la Mue singur sau trebe sa te ajute putin si oana sa inghita ea ce tu nu poti ca esti pre plin si dai pe afara :))

  52. Voi sunteti ratati dc naibi o acuzati pe fata aia ca e panarama si curva frate ala care o pus poza aia o facuto la misto…. la katerinka

    Ala Care a pus blog asta e doar un om fara minte :)

  53. E o tarfa obeza bah are dreptate ala de a facut siteu.

  54. Mr. Ston Ed Spune:

    dragos tu cautai tarfe pe google cand ai dat de pagina asta de’ai vbit despre cva ce nu stii?=)) esti bine maaaaaaa:))

  55. Pentru liebe-lula… auzi pishaciosule, cacatul ala care esti tu si nu ai tras apa peste tine ti l-ai lasat pe pentru desert? tu ala care o iei la muie prin coclauri comentezi? bah jegule, nu`ti rupi mah odata mainile si ne intalnim sa iti dau acolo 100 EUR ca sa ai ce baga la matz, sa inhiti si tu o maslina saracu` pamantului. castigi si tu un ban cinstit, trogloditu` pulii de pishacios. sa se umfle matzul in tine si sa ti se sparga cacatul ala putrezit…

  56. AHHAHAHA

    Draga pipi frustrat =)),

    Esti papagal ? sunt idolu tau de imi copiezi replicile ? =)) Coclauri ? =)) sa am ce baga la matz ? =)) sunt aproape sigur ca , cantitatile care le mananc eu in o luna pot sa hranesc neamu tau juma de an :))) .

    Deocamdata sunt printre singurii de aici care isi baga pula in voi si il doare in pula sa scrie cu propriul nick =)) voi sunteti niste pishati frustrati ca nu va ia nimeni in seama cand treceti pe strada =)) si refulati pe internet.

    Trebuie neaparat sa am mainile rupte ca sa ne intalnim ? =)))) pishetzel mic si pocit , daca chiar vrei sa ne intalnim te chem intr-o zona unde probabil n-o sa ai niciodata bani sa locuiesti =)) si s-a rezolvat ANONIMULE Frustrat de cacatu cu care te impodobesc toti zi de zi =))

    Hai ca iar te-am pishat :))) ,

    Leibe

  57. Calator Spune: p.s. am uitat sa va anunt, ofer recompensa pentru cine mi-l aduce batut si in ghips pe “pustiu” care a facut site-ul si care a avut ideea asta. Bonus 100 EUR.

    Omu Vb de 100 E si daca il tai pe burta nu gasesti o frimitura de paine in stomac =))

  58. pizdetilor… pai ala nu merita oboseala pentru mai mult de 100 E. macar asa sa vedeti si voi bani adevarati, sa fim seriosi, leibe pt 100 E trage in cur 20 poponari. pustiule, tu vb de locuit? vezi ca-ti cade copacu peste bosket in pm de steroid ratat ce esti. ramai dracului pe strada si te calca masinile, nu e de ajuns ca te calca poponarii… ti-ar rasa de cacat balos.

  59. calator esti un labagiu care o lingi pe aia in cur sa iti dea un admin … de aceea ti cu ea date in morti mati de copil frustrat …. sa ma pis pe mata cand iti da sa sugi

    ip lu calator este 81.22.153.125 si 81.196.216.66
    banuiesc ca unu este de acasa si unu de la munca …
    oricum tot pe mata ma pis =)) saracie de om

  60. draga jiji… sa te futa cainii si sa dea Dumnezeu sa te pisi in cur… daca tu nu intelegi si nu faci diferenta intre un handicapat de om -cel care a facut site`ul – si comportamentul celor care sunt scarbiti de acest site – noi care ne pisam pe tine – atunci n-am decat sa iti plang de mila… si sa iti promit ca o sa ajungi sa te pisi in cur.

  61. baaaaah cica opereaza astia pe obeza. Fac astia pomana porcului hahahhaha ma mir ca n-au asteptat pana de craciun. La pishetzelu asta de calator cred ca i-au dat niste sorici prin ferentari salajan pe acolo pe unde sta el e deja bogatie soriciu de la scroafa =))

    cum o fi ma sa fiti asa lasi sa va fie frica sa scrieti cu nick-urile voastre =)) Pune oana pe fratisu ala homosexual sa va bata ? =))))))))))

    Hai ca iar v-am pishat,

    Cu sila dispret si desconsiderare mare,

    Leibe =))

  62. Ma devil, pe bune acuma, omu are dreptul la o parere dar da-te in mortii matii de frustrat, ai ma curajul sa spui in fata omului ce ai de spus nu te ascunde in spatele unui calculator ma jigodie…. asta e doar unul din motivele pentru care nu cred ce spui… si apoi ce te doare pe tine pula ce face aia ma, nu cumva tu esti vulpea care nu a ajuns la struguri si acum zici ca sunt acrii?????????????????????????? Nu crezi ca esti cam patetic…. ciudat e ca ea nu apare pe aici, ma refer la faptul ca nu ti-a dat nici un raspuns sau cel putin eu nu am vazut nimic de genu si dupa parerea mea ti-a dovedit ca este mult mai desteapta decat tine….. sorry “brother” dar te-a facut….. BRAVO EI

  63. pentru pizda aia de steroid… fata… mai trage de fiare… vezi ca nu ti s-a umflat pipota in tine…apoi… ce sa iti mai zic… esti o mare tarfa penala si te ascunzi in spatele unui calculator… si tu si devil`u pulii… cred ca el e barbatu` n casa si te arde`n cret… tu esti un pachet de sunca si s-a trezit devil sa bage p…a`n tine sa te umfle sa pari si tu a om…

    sunteti doi frustrati penali…care or sa primeasca ceea ce merita… soon

  64. cum mortii tai de cacat anorexic sa zici ca eu ma ascund in spatele unui calculator CAND CHIAR TU te denumesti calculator =)))))))))))) si nu iesi la lumina urina mica si belita ce esti =)) cat despre amenintari poate la devil asta tine la mine nu =)) singurul rau care il iau in considerare este cel fizic =)) iar ala, o urina mica si belita ca tine, n-are cum sa mi-l produca. Eu am curaj sa va zic si tie si obezei in fata tot ce am zis aici, pe cand tu stai ascuns iar obeza lafel … sau poate are remuscari ca suge pula pentru un joc ? =)) Asa ca, frustratul este cel care sta ascuns si nu poate reactiona decat pe internet ca un vierme mic =)) TU draga calator

    Te astept paupusha !!! te superi daca te fut si in cur ? =)) nu de alta dar sunt convins ca arati ca o tarfa :*

    Te-am pishat iar si pentru ultima oara ca deja imi provocati scarba cu tot cu obeza voastra care suge puli pentru CS =))

    Muie,

    Leibe

  65. baaa devile era sa uit !! iti dau niste poze cu tarfa asta mai compromitatoare asa intr-un club daca imi faci si mie un site d-asta bah iti dau niste poze cu mine in pula goala mai prind si io niste pizde ca mi-am dat demisia si am timp liber mult =)) facem afacerea ?

  66. Sunt f multe tarfe parşive sugatoare d puli p lumea asta kare o fak si pt 10 lei sau kear p moka (cunosk asemenea creaturi josnice si nu ma mandresc delok dar makar arata k o tarfa DE LUX) dar am o sg intrebare: d c tocmai ea? Nu putea fi una mai “buna” sau cel puţin, mai puţin dezgustatoare? Iar cei care ii iau apararea sunt mult prea puţini? D c? Pe la voi nu a trecut? Nu aţi intrat in “raza” ei d acţiune sau aţi fost refuzaţi iar vb aia:”speranţa moare ultima”? NO OFENCE! Iar jiji baga si u ceva nou k deja am cosmaruri! Sunt stilista iar ochiul meu e mult prea versat pt a suporta asemenea infaţisari hidoase! Ps site-ul asta e prea jmeker pt a suporta asemenea balene eşuate p inSULA pulilor! Concluzie: dak sugi fara sa se afle atunci ejti desteapta dar dak ai si profit maxim ejti inteligenta dar dak se afla ejti o tarfa ordinara! Acum aveti si parerea unei fete:*

  67. dana… ce zici imi stilizezi si mie flocii? te-n gura de handicapat infect…

  68. Aho Aho mircari fustrati

    Stati putin , nu mai scanati

    Langa Laptop v-asesati

    Si dumele-mi ascultati.

    Azi pe mirc romanu-i tare

    Are root-turi , pwla mare

    Stie Linux e bazat

    Te sclaveste ne-ncetat.

    Iarna-i greu , nu e vacanta

    Si nepotii toti iau clanta

    Merg la scoala si viseaza

    Dorm pe banci , root-uri scaneaza.

    Privesc iarna’ncet cum trece

    In nepoti inima creste

    Ca va veni primavara ..

    Se va umple iar camara =).

    Bucurosi nevoie mare ,

    Sunt copii acum toti ,

    Vor sa faca un TEAM mare ,

    Si sa’i sclaveasca pe toti.

    Ia mai scanati maiiiii , haiiiii haiiiiiiiii …

    S-a trezit la 6 , nenea calator

    Si da buzna-n root , mai exact in screen

    Sa vada uimit , c-are Vuln.-u plin =)

    Repede romanu baga ,

    Wget-uri sa faca treaba ,

    Sa sniffeze rootu bine ,

    Sa nu`l ia altu ca tine =).

    Mandru el pe chan’ ne zice ..

    Am SNIFAT rootu amice ,

    Poti scana cat vrei acum ,

    Am sniff-eru cel mai bun =)

    Lumea ramane uimita ,

    Cand il vede , cade-n frica ..

    Si cu balbait pe buze

    La Ovidel cere scuze… =) (mor)

    -MAI usor nepotii mei ,

    Striga hackerul , nervos ..

    Sa fiti buni asa ca mine ,

    Tre sa papati lapte gros =).

    Lumea vazu, si tacu

    Lu calator pace-i dadu ,

    Fara glume exagerate ,

    E din Titu multe poate. =)

    Acum ca v-am zis povestea

    Lu Dana sa-i facem zestrea ,

    Sa-i lasam ca mostenire ,

    O frumoasa amintire ,

    Niste versuri la misto ,

    Compuse de fish en’gross. =) :*

  69. Frate…Sunteti bolnavi ma? Saraca fata … Si apropos astia multi de pe g4 vedeti k acum jukti pe Justkill :))

  70. muie oana Spune:

    Mai am auzit ca grasana asta se fute de se rupe. A vazut-o un prieten de al meu cu sperma la coltu gurii

  71. ia hai manutza sus care se ofera sa ii dau si eu o muitza mika una mika atat vreau hai capu sus si gura in pula=))

  72. crivatu Spune:

    bine mai omeni , toti vorbiti de una de alta , dar mai spuneti si voi cite o poveste , cum ati dat voi muie , sa fie blogul mai apetisant.

  73. crivatu Spune:

    ba se vede din poza ca este o muista , dupa gura , sia tras coiele unu ka zice lumea ka ramine gura mare cind ia muie si zuge si coaiele, e muista rau , fata asta , dar e blonda , si probabile si pe invers , dar e nasba , daca mai ia si un lindic ca ajung sa se certe , ca deaia , doua blonde se cearta , cind scriu cifra 11 pe o hirtie , ca nustiu pe care unu sa-l puna in fata , si muistele astea , cam asa fac , nustie la care pula , sa se dea prima , chestia faina este ca le suge pe toate , daias si eu o muie, ca merita dupa ce a facut.

  74. astept pizda 0721531387.

  75. Lasati ma fata sa ia muie ca asa e normal.
    Hai ca ma duc si eu sa dau o muie sau, daca nu mai am rabdare.. o laba.

  76. Anonimus Spune:

    Lasati bre fata sa faca lucrul pt kre a creat-o d-zeu.nu poate sa mai faca si ea o muie linistita,k o dati voi repede p net.la multi ani si multa muie blondelor

  77. cine da muie de la un timp devine curios si incepe sa ia si el muie,poate chiar mai mult o ia si anal,asa se intimpla de cele mai multe ori ,am patit-o si eu

  78. buna oana ce frumoasa esti imi placi daca vrei sa ma contactezi sunama la 0729957797 te pup ingerasul meu daca vrei sa facem sex ma contactezi la nr tel dupa ecran

  79. Corbu Radu Spune:

    m-am trzit cam tarziu sa dau si eu o mue babana,
    asta e acu astept alta oana

  80. Vreau sa-ti dau muie pe dolari.

  81. am un tun cu doua roate unde-l pun acolo bate Spune:

    vreu sa fut buze mari ne tunate gratuit, ca sunt dotat ,i-mi plac botoasele cum o sug ,cum se muleaza pe capul puli. gigantul_24

  82. Baiat pasiv 26 ani, imi place sa-mi dea un tip oral brutal. Am 175 inaltime, suplu, 65 de kg, sunt saten si dragut. Caut un tip serios, tanar, dominant care sa-mi dea oral brutal, uro, dominare, imi plac perversiunile extreme, cer seriozitate si curatenie. Nu am prejudecati, satisfac bine fiindca e numai placere. Rog seriozitate, numai pentru un tip dur, activ, fara prejudecati, sa fii curat, discret si serios ca mine. Exclus cei pasivi, versatili si grasii. Caut un tip activ dominant. Cei cu prejudecati si rasistii sa se abtina! Tel 0740294777. Nu raspund la mesaje.

  83. SPERMAmeaInGuraTA Spune:

    Fetelor, niciodata sa nu uitati ca barbatilor le place cel mai mult sa le sugeti pula(dar cu patima, cu limbi, cu forta, nu doar asaaaa moale, fara forta – cum credeti voi) si mai ales sa-i priviti in ochi cu pasiune in timp ce le sugeti pula si sa inhititi cu forta si pasiune sperma lor cind ejaculeaza in gura voastra.

    Trebuie sa ejaculeze in gura voastra calda (si sa-i stimulati sugind bine si belind pula cu limba in asa fel incit gura voastra sa fie ca o pizda cu limba harnica care suge si maseaza capul pulii mai ales.

    Nu uitati- capul pulii e cel mai sensibil, restul pulii mult mai putin.

    Important – in timp ce sugeti pula sa masati coaiele usor, tragindu-le usurel inspre capul pulii(deci spre gura voastra lacoma) ca si cind le-ati mulge – ca scopul e ca barbatul sa simta ca voi trageti si presati usor coaiele spre gura voastra ca sa-l incurajati pe el sa va dea drumul la sperma lui minunata doar in gura ta, nu in alta parte, deci ce vrei tu e ca coaiele sa dea drumul la sperma in gura ta si de aia le masezi, ca sa te rogi de ele.

    Dorinta ta cea mai fierbinte e sa inghiti sperma, care e esenta de barbat, un cadou rar (ca nu-l ai oricind ai vrea), un concentrat de barbatie indispensabil unei femei (ca de aia iti vine sa te futi, ca tu cauti in final sa ai sperma in tine, si e mai bine sa o ai in gura si in stomac decit in pizda, ca nu ramii insarcinata si o si maninci, e o delicatesa mault mai buna decit caviarul, dar la inceput sa faci eforturi sa te obisnuiesti cu ea si vei fi rasplatia cu fericirea.

    Fericirea e in sperma. si sperma e acum la tine in gura, calda, plina de dragoste si pasiune.

    Inghite-o cu pofta, sa o pastrezi in stomac, asa il ai deja in tine pe iubitul tau. Dupa citeva zile sau saptamini , gustul spermei iti va place enorm, textura si viscozitatea (prevazute special de natura sa adere bine in mediul apos al gurii si al pizdei calde) si-ti vei da seama ca e mai placut si mai la indemina sa-i sugi pula decit sa ti-o bage in pizda (de unde sperma cam se scurge afara, pe cind din gura n-o mai lasi tu sa plece) – destinatia finala e stomacul tau, i-ai mincat fructul pulii, care e sperma.

    Daca-i tii cu o mina coaiele usor, vei simti in momentul cind el ejaculeaza ca coaiele se contracta , la fel si pula spasmodic si simti cum sperma pleaca din coaie, traverseaza pula care are contractii spasmodice extraordinar de voluptoase datorita gurii tale harnice si mai ales doar in gura ta si tisneste in jeturi calde minunate la tine in cerul gurii sau pe limba ta in interiorul gurii tale primitoare si pofticioase, umplund-o de fericire.

    Vei simti un moment extraordinar de fericire, atit de intens incit vei inghiti sperma cu voluptate si aviditate, pina la ultima picatura, si-i vei stoarce pula cu mina, gura si limba sa-ti dea toata sperma lui minunata, esenta concentrata divina de pula, esenta barbatului in gura ta pe care ai captat-o cu pasiune si pofta.

    Cind ai obtinut in sfirsit sperma lui in gura ta pofticioasa, nu-i mai dai drumul sub nici un motiv, si o gusti cu voluptate si o inghiti cu incintare, sa fii sigura ca nu se pierde.

    Acum te simti cu adevarat fericita, plina de fericire.

    Fericirea vine prin gura, si sperma e expresia ei.

    In sfirsit ai prins-o si acum o tii bine in gura ta si ai unghitit-o, deci nimeni nu mai poate sa ti-o fure.

    Esti plina de fericire.

    Concluzie f. importanta: daca vrei sa fii fericita trebuie sa-i sugi pula si sa-i inghiti sperma.

    Fericirea barbatului e cind ejaculeaza – mai ales in gura, deci sperma e esenta fericirii si de aceea nu lasa fericirea sa plece afara, inghite-o ca s-o tii in tine, si asa nu vei avea probleme de cuplu, altfel barbatul tau va cauta alta femeie care va fi de acord sa-i suga pula si sa-inghita sperma des.

    Nu uita: fericirea consista in a inghiti sperma si a suge pula cin vrea el , cit mai des.

    Esenta fericirii e sperma in gura si stomacul tau.

  84. Om fi bolnavi =)) .
    Da ce te bagi tu ca o ardem si noi in caterinca =))

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

