Episodul 2 – Cum sa dai o Muie Gratis :))

 

  •            Va tot amenint cu Episodul 2 al Elodiei sugatoare Domnisoarei dresoare de idioti :) 

    Sa zicem ca a venit momentul sa vedem cui i-a facut o supta bine  :) , acum sa nu ganditi ca eu vorbesc numai prostii , acesta este adevarul care ea si l-a facut cu mana gura ei si pe langa ea au mai aparut si alte domnisoare , prietene de ale ei (cred) care le-a dat unor copii lingai (o lingeau pe ea in ms-dos ptr un admin) =)) – vai vai gata ca deja ajungem la sfarsitul povestiri si nu mai are farmec <> asta o sa aflati in alt episod .

            Oare a facut ea atatea supte incat sa intrec eu episoadele lu` D.D despre disparitia Elodiei (cea adevarata) ?

    • Vom citi si vom vedea🙂

    Era odata ca niciodata .. bla bla bla  o tarfa care se dadea  sfanta , copila inocenta

    De la cine o fi auzit ea ca serverele de C.S defapt sunt matrimoniale ROLFFF , a inceput sa se joace in speranta ca va fi si ea bagata in seama , hopaaa , deja i se sculase buzele cand a fost bagata in seama de un copil mai mic sau mai mare ca ea (conteaza asta ? NU doar si el are _)_ ) . Dupa nenumarate incerari de a afla ea care e al mai mare ,a aflat si au inceput atacurile asupra lui (a dracu zdreantza) ,Instinctul ei de fata mare ii spunea ca este bine ; baiatul ca sa scape de ea (jet fa) ii tot spunea ca o sa aibe si ea acces la niste comenzi si ca o sa fie cea mai tare de pe server (bla bla abureli , fetele tot fete tarfe raman)

    Intr-un final fara auzind cuvandul accea a atacat direct si a propus o intalnire , hataaa sa afle si ea mai multe despre treaba cu adminu (comenzi etc) TRECI SUB MASA FA este tot o comanda nu ? (zis si facut, in genunchi zdreanto), a pus ea gura mana pe un sarac de acces (kick/ban etc stiti voi) . Pe undeva , in acea incapere buzele ei se vedeau deja lipite de o pula mare „accesul bunului baiat” =)) .CRED ca dupa acest acces au urmat cateva iesiri (cafele etc) ,dupa care tarfa domnisoara nu isi mai vedea nasul de mandra ce era ca avea admin .

    •  Sa nu o mai lungim atat va zic pe scurt da-o in pula mea de zdreanta penala  :)

    S-a imprietenit ea cu toti , tragea de unu si de altu sa organizeze intalniri (intre admini binenteles) sa vada care e mai bazat pilos , ea se gandea la ceva si mai mult decat admin ; vroia sa devina Moderator , dupa 2-3 supte la baieti a reusit sa se realizeze in viata ei fara succese pe centura =)) (ce tarfa penala). Acum fiind Moderator pe server vroia si gradul de moderator pe forum (orice server are si un forum) , zis si facut o supta  ROLFFF; domnisoara in timp isi aduce si prieteni/prietenele pe server si incepe distractia , ea era cea mai tare din parcare (aici nu esti pe centura fetito) avea locul ei in top (cred ca statea pe bordura in pula mea)apropo pe centura sunt borduri ? – 

    •  M-am plictisit de tarfa asta care din 2-3-4-5 supte a obtinut ce a vrut, sa trecem mai departe……………………….

    Maine va povestesc despre prietenele ei care le dadea celorlalti camarazi de arme , sa fie si ei fericiti nu ?(sa nu se rascoale …….pulele) . Stiu ca a plimbat-o pe o pustoica pe la 4-5 admini ,pe alta pe la vreo 2; cel putin asa am auzit ca doar buzele ei nu mai erau utile ca doar isi atinsese scopul .Cand simtea pericol mai dadea si ea cu BOTU si pericolul trecea , in rest se ocupau prietenele ei de rasculati 

                             Baietii cu servere contactati-o cat mai repede 

    Maine povestea suptele prietenelor si printre randuri si a ei ca se mai ivea cate un pericol

    16 Răspunsuri to “Episodul 2 – Cum sa dai o Muie Gratis :))”

    1. adevaru e ca ca la cum arata merge de o muie =))

    2. bah alinmyuzzy cine sloboz esti ?? de vb asa ??

    3. AHAHAHAHAHHAHA tarfa ordinara !

    4. Smeker cu J Says:

      ce se distreaza toti lakioii… bah, nu pot sa va doresc decat o moarte inceata, mai ceva ca „in curand`ul” debilului care a facut acest site. Sunteti de-a dreptul infecti … nici n-o cunoasteti dar va dati toti cu parerea … in pula mea ma mir cum de va rabda pamantul…

      p.s. am uitat sa va anunt, ofer recompensa pentru cine mi-l aduce batut si in ghips pe „pustiu” care a facut site-ul si care a avut ideea asta. Bonus 100 EUR.

    5. Smeker cu J Spune: p.s. am uitat sa va anunt, ofer recompensa pentru cine mi-l aduce batut si in ghips pe “pustiu” care a facut site-ul si care a avut ideea asta. Bonus 100 EUR.

      Omu Vb de 100 E si daca il tai pe burta nu gasesti o frimitura de paine in stomac =))

    6. pizdetilor… pai ala nu merita oboseala pentru mai mult de 100 E. macar asa sa vedeti si voi bani adevarati, sa fim seriosi, leibe pt 100 E trage in cur 20 poponari. pustiule, tu vb de locuit? vezi ca-ti cade copacu peste bosket in pm de steroid ratat ce esti. ramai dracului pe strada si te calca masinile, nu e de ajuns ca te calca poponarii… ti-ar rasa de cacat balos.

    7. Eu personal nu cred k fata aia a fakut asa ceva iar dak da nu cred k siar fi luat „painea d la gura” aducand alte zdrente q ea dar sunt d parere k cel kare a scris kestia asta d ea nu pare a fi nimik mai mult dekat un „CLIENT NEMULTUMIT”

    8. sunama 0256464649

    9. Doamne !!! ce site de rahat doamne ce copii luati de la tomberon :))) se da unul mai smecher decat altul; am vazut ca ati inventat noi cuvinte „pizdetilor”,”lakioii”,“in curand`ul” ,“painea d la gura”,”frimitura” firimitura bai analfabetiilor, vati bagat si voi net si faceti comentarii aiurea dar mai ratat ca voi e cel care a facut site-ul .

    10. Unamed1 care am fos si eu client abonat Says:

      Suntety prosty va batety jok de ea saraca na luat atata muie a luat chiar mai multa ce drq.Ce de cocalari sa mor eu va credety mari puli in capu satului da defapt lasa nu mai spun.A luat a luat staty linistyty astya care nu styty nu mai mie de vreo 4-5 cam asa.

    11. Unamed1 care am fos si eu client abonat Says:

      salutari lu ala care a fcut site-ul

    12. Unamed1 care am fos si eu client abonat Says:

      Da si astya cre credety ca sunt prost ca am scri Unamed cu un N suntety freri ca asa e porecla mea

    13. Ba da muia care mi-a facuto asta e mai buna decta muia tuturor mamelor voastre asa ca simtitiva bine , lasatii si pe altii sa se mai simta bine imvatati fetele sa faca muia si o sa aveti o viata linistita… mult scces la supt pula fetelor din romania.

    14. pavel_pavelik Says:

      SA MA PISSSS PE VOII TOTII SA MA SUGETIIIII

    15. Baiat pasiv 26 ani, imi place sa-mi dea un tip oral brutal. Am 175 inaltime, suplu, 65 de kg, sunt saten si dragut. Caut un tip serios, tanar, dominant care sa-mi dea oral brutal, uro, dominare, imi plac perversiunile extreme, cer seriozitate si curatenie. Nu am prejudecati, satisfac bine fiindca e numai placere. Rog seriozitate, numai pentru un tip dur, activ, fara prejudecati, sa fii curat, discret si serios ca mine. Exclus cei pasivi, versatili si grasii. Caut un tip activ dominant. Cei cu prejudecati si rasistii sa se abtina! Tel 0740294777. Nu raspund la mesaje.

    16. Thank you a lot for sharing this with all people you actually recognize what you
      are talking about! Bookmarked. Please additionally talk over
      with my web site =). We could have a link trade contract among us

    Lasă un răspuns

