Episodul 3 :)) – in curand

in curand

Fetele care le dadea tarfa domnisoara de mai jos baietilor rasculati …. MUIE LOR -> MUIE TARFELOR _)_)_ 🙂

Cum este posibil sa o combini pe o tarfa fata de 17-18 ani (morti ei nu stiu cati ani are) cu vreo 4-5 baieti ; toti odata sau pe rand ma doare in pula cum au facut ei combinatiile dar cert este ca a dat-o pe la baieti pe tarfa saraca copila umblatoare dupa pula , sincer eu zic ca o sa fie amuzant sa vedeti TARFELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Dar asta în curand😉

9 Răspunsuri to “Episodul 3 :)) – in curand”

  1. hai ba ca m-ai facut curios … ce pula mea inseamna in curand hai azi :)) sa vad si io ce acolite are obeza aia

  2. Smeker cu J Says:

    ce se distreaza toti lakioii… bah, nu pot sa va doresc decat o moarte inceata, mai ceva ca „in curand`ul” debilului care a facut acest site. Sunteti de-a dreptul infecti … nici n-o cunoasteti dar va dati toti cu parerea … in pula mea ma mir cum de va rabda pamantul…

    p.s. am uitat sa va anunt, ofer recompensa pentru cine mi-l aduce batut si in ghips pe „pustiu” care a facut site-ul si care a avut ideea asta. Bonus 100 EUR.

  3. sunt labari toti… si mai sunt si poponari… se ard in cret iar apoi se pupa in pula sa aiba ce manca…tu-i in gura de obositi…

  4. Animaliciul7 Says:

    Hai ca incepi sia scrii din ce in ce mai bine😛

  5. Smeker cu J Spune: p.s. am uitat sa va anunt, ofer recompensa pentru cine mi-l aduce batut si in ghips pe “pustiu” care a facut site-ul si care a avut ideea asta. Bonus 100 EUR.

    Omu Vb de 100 E si cere tigari pe afara si daca il tai pe burta nu gasesti o frimitura de paine in stomac

  6. pt Muie Lu Smeker cu J Says:

    vezi k are dreptate ala in plm bagamias pula in mata si in familia lu ala de a facut site-u asta
    labarii dreacu’

  7. Poate Merita Says:

    Unele chiar merita frate asa ceva… bv cat mai putine curve „cuminti” … Dastea am cunoscut si stiu o gramaga de curve sugatoare de pula pe unde apuca asa ca nu mai ziceti voi ca eu cred ca merita …

  8. anunturi, anunt, gratuit, bucuresti,…

    […]Episodul 3 :)) – in curand « Blogul Tarfelor si Idiotilor[…]…

Lasă un răspuns

